Dla profesjonalistów i pasjonatów

Specjalizujemy się w dostarczaniu i serwisie wyposażenia ratunkowego, pokładowego, przeciwpożarowego oraz elektroniki morskiej na potrzeby rynku profesjonalnego i rekreacyjnego.

Jesteśmy firmą o podwójnym profilu działania:

sprzedaż - dostarczamy sprzęt ratunkowy, przeciwpożarowy i pokładowy oraz elektronikę GMDSS dla branży morskiej. Nasza oferta zawiera szeroką gamę produktów producentów zagranicznych, których mamy przyjemność reprezentować w Polsce. Współpracujemy zarówno z dużymi grupami przemysłowymi, będącymi liderami na rynkach światowych, jak i z małymi firmami oferującymi niszowe produkty, często bardzo poszukiwane przez naszych wymagających klientów. Większość produktów dostarczamy błyskawicznie z naszych magazynów w Gdyni i Szczecinie. Pozostałe oferujemy z krótkim czasem realizacji zamówienia.

usługi - oferujemy najwyższej jakości serwis i atestację sprzętu ratunkowego. Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem wielu potentatów produkujących pasy, kombinezony i tratwy ratunkowe, łodzie i żurawiki, silniki. Zapraszamy do naszych stacji serwisowych w Gdyni, Szczecinie i Kołobrzegu.

Nasza pasja

W naszej działalności stawiamy na ciągły rozwój w zakresie serwisu oraz na poszerzanie oferty asortymentowej. Dążymy do tego, aby na bieżąco wprowadzać do naszej oferty nowości z rynku światowego. Na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę i zakres usług do zmieniających się przepisów i wymagań.

ZAPRASZAMY do obejrzenia filmu pokazującego naszą działalność.

Historia

Firma GRIFFIN GROUP działa na rynku od 1991 roku. W czasie swojej działalności firma przeistoczyła się z jednej z wielu działających w branży, w firmę o rozpoznawalnej marce, ugruntowanej pozycji, która dostarcza szeroki zakres produktów i oferuje usługi serwisowe najwyższej jakości.

1991

14 grudnia w Szczecinie powołanie firmy do istnienia

1992

Otwarcie oddziału w Gdyni

1994

Otwarcie stacji serwisowej w Szczecinie

1996

Otwarcie stacji serwisowej w Gdyni

2000

Otwarcie stacji serwisowej w Kołobrzegu

2003

Otwarcie oddziału w Warszawie: rozpoczęcie działalności w zakresie zaopatrywania wojska, policji, sił specjalnych i straży granicznej w sprzęt specjalistyczny

2007

Przeniesienie głównej siedziby spółki do Warszawy, do nowoczesnego budynku biurowego „Focus”

2009

Oddanie do użytku w Gdyni nowoczesnego trzykondygnacyjnego budynku biurowego oraz jednej z najnowocześniejszych stacji serwisu sprzętu ratunkowego w Europie

2013

Zakończenie budowy nowoczesnego budynku biurowego i oddanie do użytku hal serwisowo-magazynowych w Szczecinie

2015

Otwarcie salonu Yamaha – autoryzowany dystrybutor i serwis produktów marine w Gdyni przy ul. Łużyckiej 2A

2019

Otwarcie salonu Yamaha w Szczecinie - – autoryzowany dystrybutor i serwis produktów marine w Szczecinie przy ul. Dębogórskiej 20

2020

Otwarcie stacji serwisowej sprzętu ppoż w Gdyni

Nasz zespół

Nasz zespół liczy w chwili obecnej około 50 osób.

Trzon naszego zespołu stanowią pracownicy z technicznym wykształceniem, posiadający ogromną wiedzę i doświadczenie w dziedzinach, jakimi się zajmujemy. Dzięki temu w każdej sytuacji potrafimy doradzić naszym klientom i pomóc wybrać optymalne do ich potrzeb rozwiązanie.

Tworzymy zgrany i stabilny zespół, co owocuje dobrymi, długofalowymi kontaktami z wieloma odbiorcami naszych towarów i usług. Dwie główne cechy, które staramy się pielęgnować w naszej grupie to: solidność i profesjonalizm.

Kodeks etyki i RODO